Browsing by Author Valarezo Gonzalez, K.

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1-Jan-2014Analysis of the productivity, impact, and collective h-index of the communication research carried out in Spain based on the information shared by researchers in their individual Google Scholar profiles (Article) [Análisis de productividad, impacto e índice h de la investigación en Comunicación a través de los perfiles personales en Google Académico]Tuñes, M.; Martínez, M.; Valarezo Gonzalez, K.
-Collaborative tourism communication 2.0: Promotion, advertising and interactivity in government tourism websites in Latin America [Comunicación turística colaborativa 2.0: Promoción, difusión e interactividad en las webs gubernamentales de Iberoamérica]Altamirano Benitez, V.; Valarezo Gonzalez, K.
-La comunicación integral, un factor determinante en la gestión de la empresa ecuatorianaYaguache Quichimbo, J.; Paladines Galarza, F.; Valarezo Gonzalez, K.
1-Dec-2012Morphology of media and communication companies in Ecuador [Morfología de los medios y empresas de comunicación del Ecuador]Yaguache Quichimbo, J.; Paladines Galarza, F.; Valarezo Gonzalez, K.; Coronel Salas, G.; Barrazueta Molina, P.; Mier Sanmartin, A.; Samaniego, S.; Ortiz Leon, C.; Banegas, D.; Gonzalez Renteria, V.
-The impact of research and researchers on communication in Latin America: The h-index for scientific journals [Impacto de la investigación y de los investigadores en comunicación en Latinoamérica: El índice h de las revistas científicas]Marin Gutierrez, I.; Valarezo Gonzalez, K.
-The strategic role of directorate communication in the management of organizations [El rol estratégico de la Dirección de Comunicación en la Gestión de las Organizaciones]Valdiviezo Abad, K.; Valarezo Gonzalez, K.; Cordova Camacho, J.
-Tourism promotion 2.0. Analysis of interaction and participation of the social networks of the iberoamerican goverments [Promoción turística 2.0. Análisis de las redes sociales de los gobiernos iberoamericanos]Altamirano Benitez, V.; Valarezo Gonzalez, K.