Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/jspui/handle/123456789/32373
Title: Tiktok Como Agente Dinamizador Del Aprendizaje De Las Matemáticas Y Las Ciencias Experimentales
Authors: Pillalaza Montalvo Santiago Ismael
metadata.dc.contributor.advisor: Ayala Chauvin Marco Antonio
Keywords: Ecuador.
Tesis digital.
metadata.dc.date.available: 2022-10-04T12:01:07Z
Issue Date: 2022
Citation: Pillalaza Montalvo Santiago Ismael. Ayala Chauvin Marco Antonio .(2022). Tiktok Como Agente Dinamizador Del Aprendizaje De Las Matemáticas Y Las Ciencias Experimentales. Universidad T?cnica Particular de Loja
Description: N/D
metadata.dc.identifier.other: 1725621567_fmd3
URI: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32373
metadata.dc.type: bachelorThesis
Appears in Collections:Licenciado en Ciencias de la Educación mención Físico Matemáticas



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.