Browsing by Author Espinoza Celi, Verónica Soledad

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 23  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020A Case study Comparison between peer and teacher written corrective feedback and its effects on students written production /González Torres, Paúl Fernando; Espinoza Celi, Verónica Soledad
2011A descriptive analysis of Anglicisms use in ecuadorian magazines.Segarra Faggioni, Verónica; Darquea Sánchez, Sara Eugenia; Espinoza Celi, Verónica Soledad
2022Análisis del uso de la plataforma Google Classroom en el proceso de enseñanzaaprendizajeEspinoza Celi, Verónica Soledad; León Bermudes, Jessica Gabriela
2022El Aprendizaje Cooperativo mediante la plataforma Moodle para el aprendizaje de las matemáticasEspinoza Celi, Verónica Soledad; Gómez Jara, Susana Stefanía
2022El efecto del flipped classroom en la motivación del aprendizaje del inglés como lengua extranjera en el nivel preelementaEspinoza Celi, Verónica Soledad; Fajardo Hurtado, Johanna Elizabeth
2016English language students and their motivation to learn the languageEspinoza Celi, Verónica Soledad; Robles Nole, Liliana Elizabet; Vallejo Arias, Danilo Eduardo
2017English language students and their motivation to learn the languageEspinoza Celi, Verónica Soledad; Segura Mariño, Adriana Graciela
2020Factors Affecting Public High School Student´s English Communication SkillsEspinoza Celi, Verónica Soledad; Machado Encalada, Valentín Alfredo
2022La gamificación en lengua extranjera en el bachillerato general unificadoEspinoza Celi, Verónica Soledad; Pilco Muñoz, Juan Carlos
2013Gestión pedagógica en el aula: clima social escolar, desde la percepción de estudiantes y profesores del séptimo año de educación básica de los centros educativo: urbano Miguel Angel Suarez y rural doctor Baltazar Aguirre del cantón Gonzanamá de la provincia de Loja, durante el año académico 2012 - 2013Torres Mora, Yeni Nicola; Espinoza Celi, Verónica Soledad
2018Necesidades de formación didáctica de los docentes del Bachillerato Técnico de una Unidad Educativa de la ciudad de Loja, durante el periodo 2017 – 2018Espinoza Celi, Verónica Soledad; Herrera Mejía, Flor del Rocío
2017El Proyecto Educativo Institucional y su incidencia en el mejoramiento de la Calidad Educativa del Colegio de Bachillerato Rafael Rodríguez Palacios de la Parroquia Malacatos, sección vespertina, cantón Loja, periodo 2016-2017Espinoza Celi, Verónica Soledad; Valle Vargas, Miguel Enrique
2021Strategies for teaching English as a Foreign Language to a student with attention deficit hyperactivity disorderADHD Acase study in Ecuadorian contextEspinoza Celi, Verónica Soledad; Carrión Robles, Luis Fernando
2018Syatematization of pedagogical experiencesEspinoza Celi, Verónica Soledad; Castro González, Verónica Katherine
2020Systematization of pedagogical experiencesEspinoza Celi, Verónica Soledad; Merino Noboa, María Fernanda
2021Systematization of pedagogycal experiences in the EFL teaching training programEspinoza Celi, Verónica Soledad; Segarra Lituma, Juan Pablo
2015Teachers and students’ perceptions of teaching English in small classes in Ecuador.Espinoza Celi, Verónica Soledad; Guayanay Vicente, María Julia
2019The effects of watching videos with and without English subtitles as a supplementary material to foster the writing productive skill of EFL in a high school: A comparative studyEspinoza Celi, Verónica Soledad; Acaro Jiménez, Lorena Mishel
2021The impact of using stories in video formats to improve EFL writing skills in high school studentsEspinoza Celi, Verónica Soledad; Sarango Conde, Norma Vanessa
2022The role of peer correction and teacher feedback in the improvement of writing skills in highschool studentsEspinoza Celi, Verónica Soledad; Ortíz Cueva, María Alicia