Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/jspui/handle/123456789/12525
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPlacencia Tapia, Miury Marieliza-
dc.contributor.authorRojas Valencia, Olivia Alcira-
dc.date.accessioned2015-06-09T16:15:06Z-
dc.date.available2015-06-09-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationRojas Valencia Olivia Alcira.(2015).Valores personales e interpersonales en adolescentes de 13 a 16 años y en profesores de Educación General Básica y Bachillerato. Estudio realizado en el centro educativo Unidad Teleducativa Fisco misional PCEI de la ciudad de san Miguel de los Bancos , provincia de Pichincha, en el año lectivo 2013-2014 .(Trabajo de titulación de Licenciado en ciencias de la educación mención: educación básica ) UTPL.Quitoes_ES
dc.identifier.other1159174-
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/12525-
dc.descriptionValores personales e interpersonales en adolescentes de 13 a 16 años y en profesores de Educación General Básica y Bachillerato. Estudio realizado en el centro educativo Unidad Teleducativa Fisco misional PCEI de la ciudad de san Miguel de los Bancos , provincia de Pichincha, en el año lectivo 2013-2014.es_ES
dc.description.abstractThe development of this qualification to work on "personal and interpersonal values in adolescents 13 to 16 years and basic general education teachers and high school. Conducted in the school unit Teleducativa Fiscomisional PCEI of San Miguel de los Bancs, Pichincha province, in the academic year 2014 -2015 Study " It consists of a research work aimed at establishing the effects caused by the deficient practice of values in interpersonal relationships between teachers and students for which a methodological process was developed based on methods: inductive, deductive, descriptive statistics and the hermeneutic. Regarding the use of interview techniques and the survey was used. The research process allowed to conclude that the limited application of the values of respect, solidarity, honesty and emotion in the classroom is caused by the lack of internalization of them, causing difficulty in interpersonal relationships teachers and students which prevents meaningful learning and good value.es_ES
dc.languagespaes_ES
dc.subjectRelaciones de familia- escuelaes_ES
dc.subjectEtica estudiantiles_ES
dc.subjectLicenciado en ciencias de la educación mención educación básica- Tesis y disertaciones académicases_ES
dc.titleValores personales e interpersonales en adolescentes de 13 a 16 años y en profesores de Educación General Básica y Bachillerato. Estudio realizado en el centro educativo Unidad Teleducativa Fisco misional PCEI de la ciudad de san Miguel de los Bancos , provincia de Pichincha, en el año lectivo 2013-2014es_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Licenciado en Ciencias de la Educación

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rojas_Gallardo_Wilson_Xavier.pdf1.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.