Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-9 of 9 (Search time: 0.002 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
28-Jul-2015WorkerTutor: Design and implementation of a virtual tutor to labor self-promotion of Spanish workers in Europe [WorkerTutor: Diseño y ejecución de un tutor virtual para la autopromoción laboral de los trabajadores españoles en Europa]López, M.; Paladines Galarza, F.; Altamirano Benitez, V.
-Public relations in ecuador: Exploratory and descriptive research about career developmentYaguache Quichimbo, J.; Paladines Galarza, F.
1-Jan-2015Redes sociales: Análisis de su gestión y eficacia en la comunicación corporativa de las 100 empresas más grandes de EcuadorPaladines Galarza, F.; Granda Tandazo, C.
1-Jan-2015Communication 2.0 to promote tourism in Iberoamerica: Analysis of government web portals and social networks [Comunicación 2.0 para la promoción turística en Iberoamérica: Análisis de portales web y redes sociales gubernamentales]Paladines Galarza, F.; Lopez, M.; Altamirano Benitez, V.
4-Oct-2016Digital strategic communication in Ecuador�s public organisations Current state and future projectionPaladines Galarza, F.; Granda Tandazo, C.; Velasquez Benavides, A.
-La comunicación integral, un factor determinante en la gestión de la empresa ecuatorianaYaguache Quichimbo, J.; Paladines Galarza, F.; Valarezo Gonzalez, K.
-Relación medio-comunidad a través del estudio del programa Kawsaypura Yachanakushun en el cantón SaraguroYaguache Quichimbo, J.; Paladines Galarza, F.
1-Dec-2012Morphology of media and communication companies in Ecuador [Morfología de los medios y empresas de comunicación del Ecuador]Yaguache Quichimbo, J.; Paladines Galarza, F.; Valarezo Gonzalez, K.; Coronel Salas, G.; Barrazueta Molina, P.; Mier Sanmartin, A.; Samaniego, S.; Ortiz Leon, C.; Banegas, D.; Gonzalez Renteria, V.
1-Jan-2010The use of new communication systems: UTPL brand and digital campaignes [Uso de noevas formas de comunicación: La marca universitaria UTPL y campañas digitales]Paladines Galarza, F.; Velasquez Benavides, A.