Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/19709
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSamaniego, Margarita-
dc.contributor.authorCueva, Eugenia-
dc.contributor.authorVivanco, Dunia-
dc.date.accessioned2017-07-10T13:00:19Z-
dc.date.available2017-07-10T13:00:19Z-
dc.date.issued1994-
dc.identifier.citationCueva Eugenia; Vivanco Dunia.(1994).Diagnosis and perspectives on the english language teaching-learning process in higschools of Calvas canton .(trabajo de titulación de Licenciado en ciencias de la educación mencion ingles).UTPL.Lojaes_ES
dc.identifier.other1145278-
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/19709-
dc.descriptionCon el fin de contribuir de alguna manera al desarrollo educativo a través del conocimiento de la problemática del proceso de enseñanza - aprendizaje de la lengua inglesa en las escuelas del cantón de Calvas y una consecuente planificación de alternativas de resolución, hemos querido realizar la investigación "Diagnóstico y Perspectivas de la enseñanza del idioma inglés en las escuelas secundarias del cantón Calvas.es_ES
dc.description.abstractIn order to contribute in some way to the educative development by means of the knowledge of the problematic of English language teaching - learning process in higschools of Calvas canton and a consequent planning of solving alternatives, we have aimed to carry out research, "Diagnosis and perspectives of english language teaching learning process in high schools in the Calvas canton.es_ES
dc.language.isoenges_ES
dc.subjectEducacion primariaes_ES
dc.subjectLengua inglesa- Enseñanzaes_ES
dc.subjectlicenciado en ciencias de la educación mención ingles- Tesis y disertaciones académicases_ES
dc.titleDiagnosis and perspectives on the english language teaching-learning process in higschools of Calvas cantones_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Licenciado en Ciencias de la Educación mención Inglés

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1145278.pdf6.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.