Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/19713
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSarmiento, Elizabeth-
dc.contributor.authorHerrera, Wilma-
dc.contributor.authorPeñaranda, Rocio-
dc.contributor.authorMedina, Zandra-
dc.date.accessioned2017-07-10T15:37:45Z-
dc.date.available2017-07-10T15:37:45Z-
dc.date.issued1990-
dc.identifier.citationHerrera Wilma; Peñaranda Rocio: Medina Zandra.(1990).Applying evaluation methods of the english language in the basic cycle of Highschool of Loja city .(trabajo de titulacion de licenciado en ciencias de la educacion mencion ingles).UTPL.Lojaes_ES
dc.identifier.other1145287-
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/19713-
dc.descriptionEsta tesis ha sido elaborada y dirigida a profesores de lengua inglesa, ya que este trabajo se basa en la correcta enseñanza y comprobación de las cuatro habilidades: escuchar, hablar, leer-comprender y escribir. Nuestro trabajo de investigación se basa en dar al profesor de inglés, una idea básica para construir pruebas correctas que permitan a los estudiantes obtener mejores calificaciones.es_ES
dc.description.abstractThis thesis has been elaborated and is directed to english language teachers, since this work is based in the correct teaching and testing of the four skills: listening, speaking, reading-comprehension and writing. Our investigation work is based on giving the english teacher, a basic idea to construct correct tests that permit the students to obtain better grades.es_ES
dc.language.isoenges_ES
dc.subjectEducacion basicaes_ES
dc.subjectLengua inglesa- Enseñanzaes_ES
dc.subjectlicenciado en ciencias de la educación mención ingles- Tesis y disertaciones académicases_ES
dc.titleApplying evaluation methods of the english language in the basic cycle of Highschool of Loja cityes_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Licenciado en Ciencias de la Educación mención Inglés

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1145287.pdf5.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.