Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/31450
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Franco León Leonor Del Carmen | es_ES |
dc.contributor.author | Garzón Medina Alisson Dayana | es_ES |
dc.date.accessioned | 2022-09-19T12:05:42Z | - |
dc.date.available | 2022-09-19T12:05:42Z | - |
dc.date.issued | 2022 | es_ES |
dc.identifier.citation | Garzón Medina Alisson Dayana. Franco León Leonor Del Carmen .(2022). Aula Invertida Una Estrategia De Enseñanza Para El Aprendizaje Autónomo. Universidad T?cnica Particular de Loja | es_ES |
dc.identifier.other | 2351079864_qbd3 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/31450 | - |
dc.description | N/D | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.subject | Ecuador. | es_ES |
dc.subject | Tesis digital. | es_ES |
dc.title | Aula Invertida Una Estrategia De Enseñanza Para El Aprendizaje Autónomo | es_ES |
dc.type | bachelorThesis | es_ES |
Appears in Collections: | Licenciado en Ciencias de la Educación mención Químico Biológicas |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.