Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/31660
Title: Propuesta de implementación e innovación para la creación de una boutique de carnes en la ciudad de Loja, Ecuador, año 2022
Authors: Toledo Macas, Ronald Kleiner
Uchuary Sinche, Ángel Leonardo
Keywords: Ecuador.
Tesis digital.
Issue Date: 2022
Citation: Uchuary Sinche, Á. L. Toledo Macas, R. K. (2022) Propuesta de implementación e innovación para la creación de una boutique de carnes en la ciudad de Loja, Ecuador, año 2022 [Tesis de Posgrado, Universidad Técnica Particular de Loja]. Repositorio Institucional. https://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/31660
Abstract: Abstract: The purpose of this project is the implementation of a meat boutique in the city of Loja, that is, a specialized store of meat products, for the consumer who knows how to recognize their attributes and benefits. The search for the preferences and habits of said applicant, together with the reality of the environment, is the path that led to the determination of a host of factors that are described in this study to achieve the establishment in question. It should be noted that the factor called ecosystem, understood as such, the meaning of the symbiotic relationship between the store and the customer, reflected a fundamental aspect within the industry. The collaboration and relevance of the contributions of teachers, clients, respondents, interviewees, taxpayers in the content of the Graduation Work that is presented below.
Description: Resumen: El presente proyecto tiene como finalidad la implementación de una boutique de carnes en la ciudad de Loja, es decir, una tienda especializada de productos cárnicos, para el consumidor que sabe reconocer los atributos y bondades de los mismos. La búsqueda de las preferencias y hábitos, de dicho demandante, conjuntamente con la realidad del entorno, es el camino que condujo a determinar un cúmulo de factores que se describen en este estudio para la consecución del establecimiento en mención. Cabe recalcar que, el factor denominado ecosistema, entendiéndose como tal, el significado de la relación simbiótica entre la tienda y el cliente, reflejó un aspecto fundamental dentro de la industria. La colaboración y pertinencia de los aportes de los docentes, clientes, encuestados, entrevistados, contribuyen en el contenido del Trabajo de Titulación que a continuación se presenta.
URI: https://bibliotecautpl.utpl.edu.ec/cgi-bin/abnetclwo?ACC=DOSEARCH&xsqf99=130857.TITN.
Appears in Collections:Maestría en Administración de Empresas con Mención en Innovación



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.