Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/31846
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorValarezo Marín Osler Querubines_ES
dc.contributor.authorPerez Cañar Jefferson Andreses_ES
dc.date.accessioned2022-09-20T11:50:21Z-
dc.date.available2022-09-20T11:50:21Z-
dc.date.issued2022es_ES
dc.identifier.citationPerez Cañar Jefferson Andres. Valarezo Marín Osler Querubin .(2022). Red Social Facebook Como Agente Dinamizador Del Aprendizaje De Las Matemáticas Y La Física. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1150158622_fmd3es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/31846-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleRed Social Facebook Como Agente Dinamizador Del Aprendizaje De Las Matemáticas Y La Físicaes_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Licenciado en Ciencias de la Educación mención Físico Matemáticas

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.