Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.utpl.edu.ec/jspui/handle/123456789/31868
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pérez Bravo Digna Dionisia | es_ES |
dc.contributor.author | Cañas Villafuerte Magdalena Alexandra | es_ES |
dc.date.accessioned | 2022-09-20T11:50:55Z | - |
dc.date.available | 2022-09-20T11:50:55Z | - |
dc.date.issued | 2022 | es_ES |
dc.identifier.citation | Cañas Villafuerte Magdalena Alexandra. Pérez Bravo Digna Dionisia .(2022). Principios Del Constructivismo Social Que Aportan Al Aprendizaje Del Estudiante En La Fundamentación De La Propuesta Pedagógica Institucional De La Unidad Educativa Filadelfia. Universidad T?cnica Particular de Loja | es_ES |
dc.identifier.other | 1709706913_ebd3 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/31868 | - |
dc.description | N/D | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.subject | Ecuador. | es_ES |
dc.subject | Tesis digital. | es_ES |
dc.title | Principios Del Constructivismo Social Que Aportan Al Aprendizaje Del Estudiante En La Fundamentación De La Propuesta Pedagógica Institucional De La Unidad Educativa Filadelfia | es_ES |
dc.type | bachelorThesis | es_ES |
Appears in Collections: | Titulación de Ciencias de la Educación |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.