Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/jspui/handle/123456789/31869
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorFigueroa Ruiz Juan Elicioes_ES
dc.contributor.authorVillarroel Borja Paola Patriciaes_ES
dc.date.accessioned2022-09-20T11:50:57Z-
dc.date.available2022-09-20T11:50:57Z-
dc.date.issued2022es_ES
dc.identifier.citationVillarroel Borja Paola Patricia. Figueroa Ruiz Juan Elicio.(2022). Análisis Del Marketing Relacional Y El Crm En La Empresa Ecuatoriana En Tiempo De Crisis Y Pandemia Del Covid 19. Caso Fybeca Año 2020 - 2021. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1718410796_aed3es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/31869-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleAnálisis Del Marketing Relacional Y El Crm En La Empresa Ecuatoriana En Tiempo De Crisis Y Pandemia Del Covid 19. Caso Fybeca Año 2020 - 2021es_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Titulación de Administración de Empresas



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.