Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/31871
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorOrtega Vivanco Mayra Janethes_ES
dc.contributor.authorKharboutly Joudies_ES
dc.date.accessioned2022-09-20T11:51:00Z-
dc.date.available2022-09-20T11:51:00Z-
dc.date.issued2022es_ES
dc.identifier.citationKharboutly Joudi. Ortega Vivanco Mayra Janeth.(2022). Análisis Del Marketing Relacional En La Empresa Bestpc De La Ciudad De Quito, En Tiempos De Covid-19. Año 2021. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1759795022_aed6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/31871-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleAnálisis Del Marketing Relacional En La Empresa Bestpc De La Ciudad De Quito, En Tiempos De Covid-19. Año 2021es_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Titulación de Administración de Empresas



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.