Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/31889
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLandacay Torres Mireya Del Cisnees_ES
dc.contributor.authorCaicedo Falcones Erick Antonioes_ES
dc.date.accessioned2022-09-21T11:59:55Z-
dc.date.available2022-09-21T11:59:55Z-
dc.date.issued2022es_ES
dc.identifier.citationCaicedo Falcones Erick Antonio. Landacay Torres Mireya Del Cisne.(2022). Análisis Del Marketing Relacional En La Universidad Ecuatoriana En Tiempo De Crisis (distanciamiento). Caso Universidad San Francisco De Quito Año 2021. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1723330021_aed3es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/31889-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleAnálisis Del Marketing Relacional En La Universidad Ecuatoriana En Tiempo De Crisis (distanciamiento). Caso Universidad San Francisco De Quito Año 2021es_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Titulación de Administración de Empresas



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.