Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32212
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPaladines Galarza Fanny Yolandaes_ES
dc.contributor.authorRealpe Donoso Johanna Elizabethes_ES
dc.date.accessioned2022-09-28T14:52:30Z-
dc.date.available2022-09-28T14:52:30Z-
dc.date.issued2022es_ES
dc.identifier.citationRealpe Donoso Johanna Elizabeth. Paladines Galarza Fanny Yolanda.(2022). Uso De Medios Sociales Como Herramientas Para El Posicionamiento De Una Marca Personal Como Influencer: Categoría Moda Y Belleza. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1720978376_cmd3es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32212-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleUso De Medios Sociales Como Herramientas Para El Posicionamiento De Una Marca Personal Como Influencer: Categoría Moda Y Bellezaes_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Titulación de Comunicación Social

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.