Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32280
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorJorge Rolando Sarmiento Zumbaes_ES
dc.contributor.authorAlbiño Martínez María Fernandaes_ES
dc.date.accessioned2022-09-30T15:04:45Z-
dc.date.available2022-09-30T15:04:45Z-
dc.date.issued2022es_ES
dc.identifier.citationAlbiño Martínez María Fernanda. Jorge Rolando Sarmiento Zumba.(2022). Principios Del Constructivismo Social En La Propuesta Pedagógica Institucional De La Escuela De Educación Básica Abdón Calderón . Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other0201921509_ebd6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32280-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titlePrincipios Del Constructivismo Social En La Propuesta Pedagógica Institucional De La Escuela De Educación Básica Abdón Calderónes_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Titulación de Ciencias de la Educación

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.