Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32357
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRomero Estrada María Patriciaes_ES
dc.contributor.authorCabrera López Maria Belénes_ES
dc.date.accessioned2022-10-01T12:09:43Z-
dc.date.available2022-10-01T12:09:43Z-
dc.date.issued2022es_ES
dc.identifier.citationCabrera López Maria Belén. Romero Estrada María Patricia.(2022). Empleo De Medios Sociales Para La Creación De “marca Personal”: Influencers De Entretenimiento En Ecuador. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other0922000963_cmd3es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32357-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleEmpleo De Medios Sociales Para La Creación De “marca Personal”: Influencers De Entretenimiento En Ecuadores_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Titulación de Comunicación Social

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.