Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32434
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVelásquez Benavides Andrea Victoriaes_ES
dc.contributor.authorHidrobo Rea Carolina Esthefaniaes_ES
dc.date.accessioned2022-10-04T12:04:44Z-
dc.date.available2022-10-04T12:04:44Z-
dc.date.issued2022es_ES
dc.identifier.citationHidrobo Rea Carolina Esthefania. Velásquez Benavides Andrea Victoria.(2022). Uso De Medios Sociales Como Herramientas Para El Posicionamiento De Una Marca Personal Como Influencer: Categoría Entretenimiento . Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1003880893_cmd3es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32434-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleUso De Medios Sociales Como Herramientas Para El Posicionamiento De Una Marca Personal Como Influencer: Categoría Entretenimientoes_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Titulación de Comunicación Social

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.