Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32459
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorFanny Yolanda Paladines Galarzaes_ES
dc.contributor.authorPallasco Alvarez Cristian Stalines_ES
dc.date.accessioned2022-10-05T12:18:13Z-
dc.date.available2022-10-05T12:18:13Z-
dc.date.issued2022es_ES
dc.identifier.citationPallasco Alvarez Cristian Stalin. Fanny Yolanda Paladines Galarza.(2022). Planificación Estratégica De Comunicación Integral Para El Fortalecimiento De La Marca Chocofacadi En La Ciudad De Quito En El Primer Semestre Del Año 2022. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1717111510_mcd6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32459-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titlePlanificación Estratégica De Comunicación Integral Para El Fortalecimiento De La Marca Chocofacadi En La Ciudad De Quito En El Primer Semestre Del Año 2022es_ES
dc.typemasterThesises_ES
Appears in Collections:Magister en comunicación, mención investigación y cultura digital

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.