Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32597
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAgila Palacios Martha Vanessaes_ES
dc.contributor.authorPortilla Guaman Jimmy Andreses_ES
dc.date.accessioned2022-10-11T13:46:09Z-
dc.date.available2022-10-11T13:46:09Z-
dc.date.issued2022es_ES
dc.identifier.citationPortilla Guaman Jimmy Andres. Agila Palacios Martha Vanessa.(2022). “implementación De Un Videojuego Para Juventud Idente”. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1104752140_ifp3es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32597-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.title“implementación De Un Videojuego Para Juventud Idente”es_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Titulación de Sistemas Informáticos y Computación



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.