Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/jspui/handle/123456789/32641
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPuertas Hidalgo Rosario Johannaes_ES
dc.contributor.authorGarces Hidalgo Ariana Judithes_ES
dc.date.accessioned2022-10-12T12:20:36Z-
dc.date.available2022-10-12T12:20:36Z-
dc.date.issued2022es_ES
dc.identifier.citationGarces Hidalgo Ariana Judith. Puertas Hidalgo Rosario Johanna .(2022). Estrategias De Marketing Digital Para La Unidad Educativa Particular San Gerardo, Año 2022.. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1105666414_cmp6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32641-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleEstrategias De Marketing Digital Para La Unidad Educativa Particular San Gerardo, Año 2022.es_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Titulación de Comunicación Social



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.