Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32771
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBustamante Sánchez Natalia Soledades_ES
dc.contributor.authorSongor Songor Gabriela Katherinees_ES
dc.date.accessioned2022-10-17T12:29:18Z-
dc.date.available2022-10-17T12:29:18Z-
dc.date.issued2022es_ES
dc.identifier.citationSongor Songor Gabriela Katherine. Bustamante Sánchez Natalia Soledad.(2022). Medición De La Caliad Percibida Del Servicio Ofertado Por La Hostría Quinta San Miguel De La Ciudad De Ibarra, Como Factor Clave Para Ola Mejora Continua Año 2020. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1104876063_tup3es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32771-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleMedición De La Caliad Percibida Del Servicio Ofertado Por La Hostría Quinta San Miguel De La Ciudad De Ibarra, Como Factor Clave Para Ola Mejora Continua Año 2020es_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Titulación de Administración de Empresas Turísticas y Hoteleras



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.