Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32836
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKruzkaya Elizabeth Ordóñez Gonzálezes_ES
dc.contributor.authorFarinango Machay Juan Carloses_ES
dc.date.accessioned2022-10-19T11:57:15Z-
dc.date.available2022-10-19T11:57:15Z-
dc.date.issued2022es_ES
dc.identifier.citationFarinango Machay Juan Carlos . Kruzkaya Elizabeth Ordóñez González .(2022). Desarrollar Un Plan De Comunicación Digital Para Posicionar La Marca De La Empresa Epmucila Ep En La Ciudad De Latacunga En El Periodo 2020-2021.. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other0503355901_mcd6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32836-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleDesarrollar Un Plan De Comunicación Digital Para Posicionar La Marca De La Empresa Epmucila Ep En La Ciudad De Latacunga En El Periodo 2020-2021.es_ES
dc.typemasterThesises_ES
Appears in Collections:Magister en comunicación, mención investigación y cultura digital

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.