Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32889
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVerónica Patricia Sánchez Burneoes_ES
dc.contributor.authorÁlvarez Mora Kerlly Ilianaes_ES
dc.date.accessioned2022-10-20T12:11:59Z-
dc.date.available2022-10-20T12:11:59Z-
dc.date.issued2022es_ES
dc.identifier.citationÁlvarez Mora Kerlly Iliana. Verónica Patricia Sánchez Burneo.(2022). Principios Del Constructivismo Social En La Propuesta Pedagógica De La Escuela De Educación Básica Simón Bolívar . Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other0940637499_ebd6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32889-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titlePrincipios Del Constructivismo Social En La Propuesta Pedagógica De La Escuela De Educación Básica Simón Bolívares_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Titulación de Ciencias de la Educación



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.