Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32889
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Verónica Patricia Sánchez Burneo | es_ES |
dc.contributor.author | Álvarez Mora Kerlly Iliana | es_ES |
dc.date.accessioned | 2022-10-20T12:11:59Z | - |
dc.date.available | 2022-10-20T12:11:59Z | - |
dc.date.issued | 2022 | es_ES |
dc.identifier.citation | Álvarez Mora Kerlly Iliana. Verónica Patricia Sánchez Burneo.(2022). Principios Del Constructivismo Social En La Propuesta Pedagógica De La Escuela De Educación Básica Simón Bolívar . Universidad T?cnica Particular de Loja | es_ES |
dc.identifier.other | 0940637499_ebd6 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/32889 | - |
dc.description | N/D | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.subject | Ecuador. | es_ES |
dc.subject | Tesis digital. | es_ES |
dc.title | Principios Del Constructivismo Social En La Propuesta Pedagógica De La Escuela De Educación Básica Simón Bolívar | es_ES |
dc.type | bachelorThesis | es_ES |
Appears in Collections: | Titulación de Ciencias de la Educación |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.