Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/33057
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSarango Gonzalez Karen Pamelaes_ES
dc.contributor.authorSamaniego Ordoñez Monica Estefaniaes_ES
dc.date.accessioned2022-10-31T14:55:29Z-
dc.date.available2022-10-31T14:55:29Z-
dc.date.issued2022es_ES
dc.identifier.citationSamaniego Ordoñez Monica Estefania. Sarango Gonzalez Karen Pamela.(2022). Factores Relacionados Con La Satisfacción Del Usuario En El Servicio De Emergencia Del Hospital León Becerra De Guayaquil. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1105200214_mis6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/33057-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleFactores Relacionados Con La Satisfacción Del Usuario En El Servicio De Emergencia Del Hospital León Becerra De Guayaquiles_ES
dc.typemasterThesises_ES
Appears in Collections:Maestría en Gerencia de Instituciones de Salud

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.