Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/33059
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVallejo Delgado Mercy Lorenaes_ES
dc.contributor.authorArmas Toapanta Gabriela Soledades_ES
dc.date.accessioned2022-10-31T14:55:32Z-
dc.date.available2022-10-31T14:55:32Z-
dc.date.issued2022es_ES
dc.identifier.citationArmas Toapanta Gabriela Soledad. Vallejo Delgado Mercy Lorena.(2022). Evaluación De La Calidad De La Atención Al Usuario En El Servicio De Laboratorio Clínico Del Centro De Salud Tipo B “cantón El Empalme”. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other0925426488_mis6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/33059-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleEvaluación De La Calidad De La Atención Al Usuario En El Servicio De Laboratorio Clínico Del Centro De Salud Tipo B “cantón El Empalme”es_ES
dc.typemasterThesises_ES
Appears in Collections:Maestría en Gerencia de Instituciones de Salud

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.