Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/33201
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorJhoana Raquel Córdova Camachoes_ES
dc.contributor.authorSigcho Chalan Edilson Gabrieles_ES
dc.date.accessioned2022-11-16T02:00:08Z-
dc.date.available2022-11-16T02:00:08Z-
dc.date.issued2022es_ES
dc.identifier.citationSigcho Chalan Edilson Gabriel. Jhoana Raquel Córdova Camacho.(2022). Creación De Un Plan Estratégico De Comunicación Digital Para Posicionar La Imagen De La Empresa Zarza Brewing Company En La Red Social Facebook.. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1104607724_mcd6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/33201-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleCreación De Un Plan Estratégico De Comunicación Digital Para Posicionar La Imagen De La Empresa Zarza Brewing Company En La Red Social Facebook.es_ES
dc.typemasterThesises_ES
Appears in Collections:Magister en comunicación, mención investigación y cultura digital

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.