Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/33800
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGustavo Beliza Viñamagua Medinaes_ES
dc.contributor.authorVillalba Sacon Migdalia Maribeles_ES
dc.date.accessioned2023-03-10T14:57:11Z-
dc.date.available2023-03-10T14:57:11Z-
dc.date.issued2023es_ES
dc.identifier.citationVillalba Sacon Migdalia Maribel. Gustavo Beliza Viñamagua Medina.(2023). Gamificación Como Estrategia Didáctica En La Enseñanza De Ecuaciones Lineales De Dos Incógnitas. . Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1313577924_fmd3es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/33800-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleGamificación Como Estrategia Didáctica En La Enseñanza De Ecuaciones Lineales De Dos Incógnitas. es_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Licenciado en Ciencias de la Educación mención Físico Matemáticas

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.