Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/33800
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Gustavo Beliza Viñamagua Medina | es_ES |
dc.contributor.author | Villalba Sacon Migdalia Maribel | es_ES |
dc.date.accessioned | 2023-03-10T14:57:11Z | - |
dc.date.available | 2023-03-10T14:57:11Z | - |
dc.date.issued | 2023 | es_ES |
dc.identifier.citation | Villalba Sacon Migdalia Maribel. Gustavo Beliza Viñamagua Medina.(2023). Gamificación Como Estrategia Didáctica En La Enseñanza De Ecuaciones Lineales De Dos Incógnitas. . Universidad T?cnica Particular de Loja | es_ES |
dc.identifier.other | 1313577924_fmd3 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/33800 | - |
dc.description | N/D | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.subject | Ecuador. | es_ES |
dc.subject | Tesis digital. | es_ES |
dc.title | Gamificación Como Estrategia Didáctica En La Enseñanza De Ecuaciones Lineales De Dos Incógnitas. | es_ES |
dc.type | bachelorThesis | es_ES |
Appears in Collections: | Licenciado en Ciencias de la Educación mención Físico Matemáticas |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.