Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/37101
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Rosa Del Cisne Arcos Crespo | es_ES |
dc.contributor.author | Campoverde Flores Claudia Johana | es_ES |
dc.date.accessioned | 2023-03-17T17:41:09Z | - |
dc.date.available | 2023-03-17T17:41:09Z | - |
dc.date.issued | 2023 | es_ES |
dc.identifier.citation | Campoverde Flores Claudia Johana. Rosa Del Cisne Arcos Crespo .(2023). El Apoyo Social Percibido Como Influencia En El Rendimiento Académico En Los Estudiantes Con Educación Tardía. Universidad T?cnica Particular de Loja | es_ES |
dc.identifier.other | 1104799257_mil6 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/37101 | - |
dc.description | N/D | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.subject | Ecuador. | es_ES |
dc.subject | Tesis digital. | es_ES |
dc.title | El Apoyo Social Percibido Como Influencia En El Rendimiento Académico En Los Estudiantes Con Educación Tardía | es_ES |
dc.type | masterThesis | es_ES |
Appears in Collections: | Maestría en Educación mención Innovación y Liderazgo Educativo |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.