Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/37323
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Jefferson Fernando Camacho Muñoz | es_ES |
dc.contributor.author | Calva Gomez Eva Mikaela | es_ES |
dc.date.accessioned | 2023-03-27T15:47:44Z | - |
dc.date.available | 2023-03-27T15:47:44Z | - |
dc.date.issued | 2023 | es_ES |
dc.identifier.citation | Calva Gomez Eva Mikaela. Jefferson Fernando Camacho Muñoz .(2023). El Uso De Genially Como Herramienta De Gamificación Para El Desarrollo De La Creatividad En Niños De 6 A 7 Años De Edad.. Universidad T?cnica Particular de Loja | es_ES |
dc.identifier.other | 1105205783_mil6 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/37323 | - |
dc.description | N/D | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.subject | Ecuador. | es_ES |
dc.subject | Tesis digital. | es_ES |
dc.title | El Uso De Genially Como Herramienta De Gamificación Para El Desarrollo De La Creatividad En Niños De 6 A 7 Años De Edad. | es_ES |
dc.type | masterThesis | es_ES |
Appears in Collections: | Maestría en Educación mención Innovación y Liderazgo Educativo |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.