Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/37542
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRosario Johanna Puertas Hidalgoes_ES
dc.contributor.authorAltamirano Yupangui Alex Alfredoes_ES
dc.date.accessioned2023-04-03T16:23:44Z-
dc.date.available2023-04-03T16:23:44Z-
dc.date.issued2023es_ES
dc.identifier.citationAltamirano Yupangui Alex Alfredo. Rosario Johanna Puertas Hidalgo.(2023). Plan De Social Media Marketing Para El Emprendimiento Licorería Punto Frío De La Ciudad De Baeza, Provincia De Napo. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1500833999_cmd6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/37542-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titlePlan De Social Media Marketing Para El Emprendimiento Licorería Punto Frío De La Ciudad De Baeza, Provincia De Napoes_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Titulación de Comunicación Social

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.