Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/37763
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMaría Mercedes Zuin Ramirezes_ES
dc.contributor.authorAndrade Arias Magaly De Lourdeses_ES
dc.date.accessioned2023-04-10T22:05:46Z-
dc.date.available2023-04-10T22:05:46Z-
dc.date.issued2023es_ES
dc.identifier.citationAndrade Arias Magaly De Lourdes. María Mercedes Zuin Ramirez.(2023). La Mediación Lectora En El Aula, Un Reto Para El Docente Mediador De Lectura Literaria. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1003855283_mli6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/37763-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleLa Mediación Lectora En El Aula, Un Reto Para El Docente Mediador De Lectura Literariaes_ES
dc.typemasterThesises_ES
Appears in Collections:Magister En Literatura Con Mención En Literatura Infantil Y Juvenil

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.