Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/37991
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | María Elena Vivanco Vivanco | es_ES |
dc.contributor.author | Agila Agila Walter Ivan | es_ES |
dc.date.accessioned | 2023-04-25T21:59:42Z | - |
dc.date.available | 2023-04-25T21:59:42Z | - |
dc.date.issued | 2023 | es_ES |
dc.identifier.citation | Agila Agila Walter Ivan. María Elena Vivanco Vivanco .(2023). La Comunicación Asertiva Como Estrategia Para El Desarrollo De Aprendizajes Significativos En Los Estudiantes De Sexto Año Egb.. Universidad T?cnica Particular de Loja | es_ES |
dc.identifier.other | 1103585418_moe6 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/37991 | - |
dc.description | N/D | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.subject | Ecuador. | es_ES |
dc.subject | Tesis digital. | es_ES |
dc.title | La Comunicación Asertiva Como Estrategia Para El Desarrollo De Aprendizajes Significativos En Los Estudiantes De Sexto Año Egb. | es_ES |
dc.type | masterThesis | es_ES |
Appears in Collections: | Maestría en Educación: Mención Orientación Educativa |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.