Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/37991
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMaría Elena Vivanco Vivancoes_ES
dc.contributor.authorAgila Agila Walter Ivanes_ES
dc.date.accessioned2023-04-25T21:59:42Z-
dc.date.available2023-04-25T21:59:42Z-
dc.date.issued2023es_ES
dc.identifier.citationAgila Agila Walter Ivan. María Elena Vivanco Vivanco .(2023). La Comunicación Asertiva Como Estrategia Para El Desarrollo De Aprendizajes Significativos En Los Estudiantes De Sexto Año Egb.. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1103585418_moe6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/37991-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleLa Comunicación Asertiva Como Estrategia Para El Desarrollo De Aprendizajes Significativos En Los Estudiantes De Sexto Año Egb.es_ES
dc.typemasterThesises_ES
Appears in Collections:Maestría en Educación: Mención Orientación Educativa

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.