Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/38127
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Myriam Irlanda Arteaga Marín | es_ES |
dc.contributor.author | Coba Castillo Nelly Jacqueline | es_ES |
dc.date.accessioned | 2023-05-08T17:52:38Z | - |
dc.date.available | 2023-05-08T17:52:38Z | - |
dc.date.issued | 2023 | es_ES |
dc.identifier.citation | Coba Castillo Nelly Jacqueline. Myriam Irlanda Arteaga Marín .(2023). Aula Invertida Como Estrategia Metodológica Para El Aprendizaje De La Asignatura De Matemática Del Noveno Año Egb. Universidad T?cnica Particular de Loja | es_ES |
dc.identifier.other | 0604601575_mil6 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/38127 | - |
dc.description | N/D | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.subject | Ecuador. | es_ES |
dc.subject | Tesis digital. | es_ES |
dc.title | Aula Invertida Como Estrategia Metodológica Para El Aprendizaje De La Asignatura De Matemática Del Noveno Año Egb | es_ES |
dc.type | masterThesis | es_ES |
Appears in Collections: | Maestría en Educación mención Innovación y Liderazgo Educativo |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.