Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/38131
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAminael Sánchez Rodríguezes_ES
dc.contributor.authorSánchez Chávez Miguel Ángeles_ES
dc.date.accessioned2023-05-10T15:20:47Z-
dc.date.available2023-05-10T15:20:47Z-
dc.date.issued2023es_ES
dc.identifier.citationSánchez Chávez Miguel Ángel. Aminael Sánchez Rodríguez.(2023). Propuesta De Optimización De Buyer Journey Y De Marketing Digital De Asershop Para La Venta De Seguros Online. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1716766033_mge6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/38131-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titlePropuesta De Optimización De Buyer Journey Y De Marketing Digital De Asershop Para La Venta De Seguros Onlinees_ES
dc.typemasterThesises_ES
Appears in Collections:Magister en Negocios Digitales con mención en innovación y tecnologías exponenciales

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.