Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/38226
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorCastillo Cevallos Vanessa Patriciaes_ES
dc.contributor.authorVillavicencio Bustamante Ana Gabrielaes_ES
dc.date.accessioned2023-05-19T16:45:37Z-
dc.date.available2023-05-19T16:45:37Z-
dc.date.issued2023es_ES
dc.identifier.citationVillavicencio Bustamante Ana Gabriela. Castillo Cevallos Vanessa Patricia .(2023). Prácticas Y Estrategias De Medios Sociales De Tienda De Ropa Personalizada De La Ciudad De Zamora, Visión Innovadora Durante La Pandemia Covid –19. Caso: Plezier. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1900619543_rpd3es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/38226-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titlePrácticas Y Estrategias De Medios Sociales De Tienda De Ropa Personalizada De La Ciudad De Zamora, Visión Innovadora Durante La Pandemia Covid –19. Caso: Plezieres_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Titulación de Asistencia Gerencial y Relaciones Públicas

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.