Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/38358
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLilia Kruspkaya Carpio Jiménezes_ES
dc.contributor.authorAyala Armas  evelyn Margaritaes_ES
dc.date.accessioned2023-06-30T15:02:31Z-
dc.date.available2023-06-30T15:02:31Z-
dc.date.issued2023es_ES
dc.identifier.citationAyala Armas  evelyn Margarita. Lilia Kruspkaya Carpio Jiménez.(2023). Análisis De La Marca Hyundai. Imagen Gráfica E Impacto De La Campaña “goal Of The Century”. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1717872335_cmd3es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/38358-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleAnálisis De La Marca Hyundai. Imagen Gráfica E Impacto De La Campaña “goal Of The Century”es_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Titulación de Comunicación Social

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.