Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/46947
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAida Bolivia Quintanilla Noboaes_ES
dc.contributor.authorGomez Encarnacion Ana Veronicaes_ES
dc.date.accessioned2023-09-20T21:59:21Z-
dc.date.available2023-09-20T21:59:21Z-
dc.date.issued2023es_ES
dc.identifier.citationGomez Encarnacion Ana Veronica. Aida Bolivia Quintanilla Noboa .(2023). Relación Entre Las Estrategias Didácticas Y El Desarrollo Del Pensamiento Crítico De Los Estudiantes De 5to Año De Educación Básica En La Asignatura De Educación En La Fe  . Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1725632051_red6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/46947-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleRelación Entre Las Estrategias Didácticas Y El Desarrollo Del Pensamiento Crítico De Los Estudiantes De 5to Año De Educación Básica En La Asignatura De Educación En La Fe  es_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Ciencias de la Educación mención Ciencias Humanas y Religiosas

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.