Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/47692
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRosario Johanna Puertas Hidalgoes_ES
dc.contributor.authorCastillo García Paul Alexises_ES
dc.date.accessioned2023-09-21T15:38:20Z-
dc.date.available2023-09-21T15:38:20Z-
dc.date.issued2023es_ES
dc.identifier.citationCastillo García Paul Alexis. Rosario Johanna Puertas Hidalgo.(2023). Estrategias De Comunicación Y Marketing Del Giro De Italia Ride Like A Pro Ecuador . Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1716872245_cmd6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/47692-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleEstrategias De Comunicación Y Marketing Del Giro De Italia Ride Like A Pro Ecuadores_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Titulación de Comunicación Social



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.