Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/51811
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPablo Vicente Torres Carriónes_ES
dc.contributor.authorChamba Chamba Cristian Vicentees_ES
dc.date.accessioned2023-10-26T14:56:16Z-
dc.date.available2023-10-26T14:56:16Z-
dc.date.issued2023es_ES
dc.identifier.citationChamba Chamba Cristian Vicente . Pablo Vicente Torres Carrión.(2023). Bibliometric Study Of Pedagogical Strategies For Teaching Physics At The University Level. Estudio Bibliométrico De Estrategias Pedagógicas Para La Enseñanza De La Física En Nivel Universitario.. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1105576381_med6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/51811-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleBibliometric Study Of Pedagogical Strategies For Teaching Physics At The University Level. Estudio Bibliométrico De Estrategias Pedagógicas Para La Enseñanza De La Física En Nivel Universitario.es_ES
dc.typemasterThesises_ES
Appears in Collections:Maestría en Educación

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.