Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/52597
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pardo Taday Patricio Eugenio | es_ES |
dc.contributor.author | ALDAZ ARÉVALO LIGIA SARA | es_ES |
dc.date.accessioned | 2024-03-15T15:51:53Z | - |
dc.date.available | 2024-03-15T15:51:53Z | - |
dc.date.issued | 2024 | es_ES |
dc.identifier.citation | ALDAZ ARÉVALO LIGIA SARA. Pardo Taday Patricio Eugenio.(2024). Diagnostico De La Educación Inclusiva En El Quinto Año De Educación General Basica, De Dos Instituciones Publicas Del Canton Puyango, Desde La Prespectiva De Docentes Y Padres De Familia, Año 2023. Universidad T?cnica Particular de Loja | es_ES |
dc.identifier.other | 1104773922_PPD6 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/52597 | - |
dc.description | N/D | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.subject | Ecuador. | es_ES |
dc.subject | Tesis digital. | es_ES |
dc.title | Diagnostico De La Educación Inclusiva En El Quinto Año De Educación General Basica, De Dos Instituciones Publicas Del Canton Puyango, Desde La Prespectiva De Docentes Y Padres De Familia, Año 2023 | es_ES |
dc.type | bachelorThesis | es_ES |
Appears in Collections: | Psicopedagogía |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.