Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/52598
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pardo Taday Patricio Eugenio | es_ES |
dc.contributor.author | CUEVA RIVERA MARÍA DEL CISNE | es_ES |
dc.date.accessioned | 2024-03-15T15:51:55Z | - |
dc.date.available | 2024-03-15T15:51:55Z | - |
dc.date.issued | 2024 | es_ES |
dc.identifier.citation | CUEVA RIVERA MARÍA DEL CISNE. Pardo Taday Patricio Eugenio.(2024). Dianostico De La Educación Inclusiva En Los Centros Educativos De Educación General Basica, Desde La Prespectiva De Docentes Y Padres De Familia, Año 2023. Universidad T?cnica Particular de Loja | es_ES |
dc.identifier.other | 1105138117_PPD6 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/52598 | - |
dc.description | N/D | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.subject | Ecuador. | es_ES |
dc.subject | Tesis digital. | es_ES |
dc.title | Dianostico De La Educación Inclusiva En Los Centros Educativos De Educación General Basica, Desde La Prespectiva De Docentes Y Padres De Familia, Año 2023 | es_ES |
dc.type | bachelorThesis | es_ES |
Appears in Collections: | Psicopedagogía |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.