Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/52606
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVallejo Carrasco Olga Piedades_ES
dc.contributor.authorPADILLA CLAVIJO BRENDA PAULAes_ES
dc.date.accessioned2024-03-15T15:52:07Z-
dc.date.available2024-03-15T15:52:07Z-
dc.date.issued2024es_ES
dc.identifier.citationPADILLA CLAVIJO BRENDA PAULA. Vallejo Carrasco Olga Piedad.(2024). Diagnostico De La Educacion Inclusiva En Los Centros De Educacion General Basica, Desde La Prespectiva De Los Padres De Familia, Año 2023. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1725751802_PPD6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/52606-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleDiagnostico De La Educacion Inclusiva En Los Centros De Educacion General Basica, Desde La Prespectiva De Los Padres De Familia, Año 2023es_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Psicopedagogía

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.