Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/52607
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorArévalo Arévalo Victoria Stefaniaes_ES
dc.contributor.authorROSERO FLORES RUTH MARICELAes_ES
dc.date.accessioned2024-03-15T15:52:09Z-
dc.date.available2024-03-15T15:52:09Z-
dc.date.issued2024es_ES
dc.identifier.citationROSERO FLORES RUTH MARICELA. Arévalo Arévalo Victoria Stefania.(2024). Diagnostico De La Educacion Inclusiva En Dos Instituciones Educativas De Egb, De La Provincia De Imbabura, Desde La Prespectiva De Docentes Y Padres De Familia, Año 2023. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1003791769_PPD6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/52607-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleDiagnostico De La Educacion Inclusiva En Dos Instituciones Educativas De Egb, De La Provincia De Imbabura, Desde La Prespectiva De Docentes Y Padres De Familia, Año 2023es_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Psicopedagogía

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.