Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/52607
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Arévalo Arévalo Victoria Stefania | es_ES |
dc.contributor.author | ROSERO FLORES RUTH MARICELA | es_ES |
dc.date.accessioned | 2024-03-15T15:52:09Z | - |
dc.date.available | 2024-03-15T15:52:09Z | - |
dc.date.issued | 2024 | es_ES |
dc.identifier.citation | ROSERO FLORES RUTH MARICELA. Arévalo Arévalo Victoria Stefania.(2024). Diagnostico De La Educacion Inclusiva En Dos Instituciones Educativas De Egb, De La Provincia De Imbabura, Desde La Prespectiva De Docentes Y Padres De Familia, Año 2023. Universidad T?cnica Particular de Loja | es_ES |
dc.identifier.other | 1003791769_PPD6 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/52607 | - |
dc.description | N/D | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.subject | Ecuador. | es_ES |
dc.subject | Tesis digital. | es_ES |
dc.title | Diagnostico De La Educacion Inclusiva En Dos Instituciones Educativas De Egb, De La Provincia De Imbabura, Desde La Prespectiva De Docentes Y Padres De Familia, Año 2023 | es_ES |
dc.type | bachelorThesis | es_ES |
Appears in Collections: | Psicopedagogía |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.