Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/52617
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPardo Taday Patricio Eugenioes_ES
dc.contributor.authorCORTEZ ORTIZ YUDY MARISOLes_ES
dc.date.accessioned2024-03-15T16:56:52Z-
dc.date.available2024-03-15T16:56:52Z-
dc.date.issued2024es_ES
dc.identifier.citationCORTEZ ORTIZ YUDY MARISOL. Pardo Taday Patricio Eugenio.(2024). Diagnostico De La Educación Inclusiva En Un Centro Educartivo Fiscal De La Cuidad De Ambato, Provincia De Tungurahua; Desde La Prespectiva De Docentes Y Padres De Familia, Año 2023. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other0605569052_PPD6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/52617-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleDiagnostico De La Educación Inclusiva En Un Centro Educartivo Fiscal De La Cuidad De Ambato, Provincia De Tungurahua; Desde La Prespectiva De Docentes Y Padres De Familia, Año 2023es_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Psicopedagogía

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.