Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/52620
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSaez Pezo Loreto Isadoraes_ES
dc.contributor.authorMaldonado Collaguazo Boris Mijailes_ES
dc.date.accessioned2024-03-15T17:45:52Z-
dc.date.available2024-03-15T17:45:52Z-
dc.date.issued2024es_ES
dc.identifier.citationMaldonado Collaguazo Boris Mijail. Saez Pezo Loreto Isadora .(2024). Plan de Comunicación Estratégica y Marketing Digital para la Empresa ALATA. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1720042116_TCD7es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/52620-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titlePlan de Comunicación Estratégica y Marketing Digital para la Empresa ALATAes_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Tecnología Superior En Comunicación Estratégica Y Marketing Digital



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.