Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/52743
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorArévalo Arévalo Victoria Stefaniaes_ES
dc.contributor.authorSÁNCHEZ RAMÍREZ LUIS ÁNGELes_ES
dc.date.accessioned2024-03-18T20:12:51Z-
dc.date.available2024-03-18T20:12:51Z-
dc.date.issued2024es_ES
dc.identifier.citationSÁNCHEZ RAMÍREZ LUIS ÁNGEL. Arévalo Arévalo Victoria Stefania.(2024). Diagnostico Del Proceso De Educacion Inclusiva En Un Centro Educativo De Educación General Basica Del Canton Pindal Desde La Prespectiva De Padres De Familia Y Educadores, Año 2023. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1753653755_PPD6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/52743-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleDiagnostico Del Proceso De Educacion Inclusiva En Un Centro Educativo De Educación General Basica Del Canton Pindal Desde La Prespectiva De Padres De Familia Y Educadores, Año 2023es_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Psicopedagogía

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.