Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/52745
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPardo Taday Patricio Eugenioes_ES
dc.contributor.authorCUICHAN JIMÉNEZ SEGUNDO DANILOes_ES
dc.date.accessioned2024-03-18T20:28:51Z-
dc.date.available2024-03-18T20:28:51Z-
dc.date.issued2024es_ES
dc.identifier.citationCUICHAN JIMÉNEZ SEGUNDO DANILO. Pardo Taday Patricio Eugenio.(2024). Diagnostico De La Educacion Inclusiva En Los Centros Educativos De Educacion General Basica, Desde La Prespectiva De Docentes Y Padres De Familia, Año 2023. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1725749665_PPD6es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/52745-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titleDiagnostico De La Educacion Inclusiva En Los Centros Educativos De Educacion General Basica, Desde La Prespectiva De Docentes Y Padres De Familia, Año 2023es_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Psicopedagogía

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.