Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/52849
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Arévalo Arévalo Victoria Stefania | es_ES |
dc.contributor.author | PINOS TIPAN MARCELA NATALIA | es_ES |
dc.date.accessioned | 2024-03-22T14:31:55Z | - |
dc.date.available | 2024-03-22T14:31:55Z | - |
dc.date.issued | 2024 | es_ES |
dc.identifier.citation | PINOS TIPAN MARCELA NATALIA. Arévalo Arévalo Victoria Stefania.(2024). Diagnostico De La Educacion Inclusiva En Los Centros De Educacion General Basica, Desde La Prespectiva De Los Padres De Familia, Año 2023. Universidad T?cnica Particular de Loja | es_ES |
dc.identifier.other | 1719391540_PPD6 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/52849 | - |
dc.description | N/D | es_ES |
dc.language.iso | spa | es_ES |
dc.subject | Ecuador. | es_ES |
dc.subject | Tesis digital. | es_ES |
dc.title | Diagnostico De La Educacion Inclusiva En Los Centros De Educacion General Basica, Desde La Prespectiva De Los Padres De Familia, Año 2023 | es_ES |
dc.type | bachelorThesis | es_ES |
Appears in Collections: | Psicopedagogía |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.