Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/52856
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBarrazueta Molina Patricioes_ES
dc.contributor.authorFerrin León Paulo Oswaldoes_ES
dc.date.accessioned2024-03-22T14:32:06Z-
dc.date.available2024-03-22T14:32:06Z-
dc.date.issued2024es_ES
dc.identifier.citationFerrin León Paulo Oswaldo. Barrazueta Molina Patricio .(2024). Plan De Comunicación Estratégica Y Marketing Digital Para La Empresa Clínica Los Ángeles. Universidad T?cnica Particular de Lojaes_ES
dc.identifier.other1718409822_TCD7es_ES
dc.identifier.urihttp://dspace.utpl.edu.ec/handle/123456789/52856-
dc.descriptionN/Des_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.subjectEcuador.es_ES
dc.subjectTesis digital.es_ES
dc.titlePlan De Comunicación Estratégica Y Marketing Digital Para La Empresa Clínica Los Ángeleses_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Appears in Collections:Tecnología Superior En Comunicación Estratégica Y Marketing Digital

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.